FANDOM

Need For Speed: Boston-  Gra wyścigowo-fabularna. Wydana w 2014 przez firmę EA.

FabułaEdytuj

Misja 1: Welcome to BostonEdytuj

Rozpoczyna się od scenki. Na pare kilometrów przed rzeczonym miastem nagle widać Porsche 911 turbo. Niby nic nieznaczący wóz, a jednak Jeff, przywódca najgroźniejszego gangu w całej okolicy widzi coś nepokojącego. To srebrne Porsche, rejestracja z Chicago, na dżwiach namalowane litery JE z koroną...

To niewątpliwie jego wróg przez którego mało nie stracił panowania nad Bostonem. Wysyła paru swoich ludzi. Jeśli okaże się, że to rywal to mają o sprzątnąć. I tu rozpoczyna się gra. Jedziemy przez Autostradę, gdy nagle atakuje nas grupa Chevroletów Corvette Z07. Uciekając przed nimi spotykamy zaporę złożoną z 10 Jeepów- tak więc jesteśmy zmuszeni skręcić na objazd. Pojawiamy się po wyjechaniu z tunelu na ciasną drogę, tóż obok jeziora. Wydaje się, że zgubiliśmy pościg. Wtem drogę zajeżdża nam biały Ford GT i spadamy do jeziora.

Kolejna scenka. Wypływamy na brzeg gdzie zaraz doganiają nas wrogowie. Sytuacja wydaję się bez wyjścia. Ze zbocza zdjeżdżą też Ford GT, który przed chwilą skasował nam auto i Lotus Europa. Z Forda wysiada jakiś mężczyzna ubrany w zielony garnitur. Wypędza niechcianych gości i mówi do nas:

"Przepraszam, że rozwaliłem ci wóz, myślałem iż to znowu ktoś z Boston Terrors- oni mają właśnie takie samochody.. Jestem George, przywódca gangu Cambridge Kings. Słyszałem nieco o tobie. Niech zgadnę: Jesteś Jack, wróg Jeffa? Z tego co wiem, to musisz nieco się przyzwyczaić do zasad w tym mieście"

<Resztę dopiszę>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki